Kubki promocyjne jako znaczące nośniki marketingowe

Promo Group oferuje kubki z nadrukiem jako istotne nośniki marketingu. Ceramika promocyjna, obejmuje również filiżanki, szklanki, kufle, talerze, miski, czy zestawy ceramiczne. Wykorzystywana jest w marketingu bardzo często. Osoby, które tego typu akcesoria wręczają uchodzą za wyjątkowo miłe, a wśród partnerów biznesowych, którzy dostaną takie podarunki pojawi się idealne wrażenie o wskazanej firmie. Z tego względu opłaca się w taki sposób promowania jak kubki z logo zainwestować. Kubek jest bardzo dobrym nośnikiem reklamy, używanym od dawna, ze względu na to, że towarzyszy wielu osobom na co dzień.

Za każdym razem jest w zasięgu ręki, a jego wykorzystanie kojarzy się z pozytywnym relaksem w pracy podczas spożywania ulubionej kawy lub herbaty. Promo Group oferuje klientom także filiżanki reklamowe, jakie kojarzą się z niemałym prestiżem. Ekskluzywne akcesoria warto w takim razie wręczać partnerom biznesowym VIP. Jeśli zaś ktoś planuje zapisać się w pamięć swoim partnerom biznesowym to może zdecydować się na foto kubki z nadrukiem wygrzewanym na zewnętrznej warstwie kubka. W tym przypadku można zdecydować się na bardziej spersonalizowane zlecenie, umieszczenie fotografii lub wybranego konceptu w pełnych kolorach. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także zamawianie dla kontrahentów kubków ze szronem, prezentujących się tak jakby były to kubki zamrożone.

Natomiast, kufle promocyjne można wręczyć pracownikom firmy podczas wyjazdów integracyjnych. Zestawy ceramiki reklamowej to koncepcja najbardziej wyrafinowana. W ich skład zaliczają się: filiżanki, dzbanki, czajniki, mleczniki a także cukiernice. Taki upominek reklamowy idealnie sprawdzi się na spotkaniach biznesowych z istotnymi kontrahentami lub w ramach podziękowań. Marka Promo Group jest otwarta na nowe trendy, a także na bieżąco przystosowuje ofertę akcesoriów reklamowych do ulegających zmianie uwarunkowań branżowych a także oczekiwań klientów. Dzięki temu, współpracując z nią można stworzyć niebanalny image własnej firmy, korzystnie postrzegany przez dotychczasowych, jak i potencjalnych kontrahentów.

Dodaj komentarz